poniedziałek, 20 kwietnia 2020

Z Cratf o'Clock Inspiracje cz1.

Poprzedni tydzień był obfity w prace z kolekcjami Craft o'Clock.
Jest to kolejna inicjatywa firmy,żeby zostać w domu i tworzyć bardzo ciekawe,różne , specjalne prace. Z tych tutoriali dziewczyn,które je stworzyły można się bardzo dużo nauczyć , dowiedzieć, stworzyć coś niepowtarzalnego.
Ja również wzięłam udział w tej inicjatywie i na pewno nie był to mój ostatni raz.
Póki co nie mam za dużo kolekcji na stanie z Craft o'Clock, ale robiłam co mogłam,żeby choć troszkę dorównać dziewczynom.

 Pierwsza praca, którą dzisiaj Wam pokażę to kartka sztalugowa.
Jest to kartka ,którą można postawić na półce,jako obrazek, pamiątkę.
Ja zrobiłam kartkę na narodziny królewny <3




Kartka jest warstwowa, w pastelowych kolorach. Jak się Wam podoba?
Dziękuję za odwiedziny.
Pozdrawiam  A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każde słowo :)