sobota, 18 kwietnia 2020

Album Parapetówka

Witam się z Wami w piękny sobotni dzień.
Muszę tutaj trochę nadrobić i pokazać Wam jakie prace wykonałam w czasie mojej nieobecności tutaj.
Chociaż jestem cały czas dostępna i obecna na moim fanpage na facebooku. Zapraszam za zaglądania: Papierowe Agnieszki

Zatem do dzieła... Zacznę może od albumu, który niedawno zrobiłam. Póki wirus COVID-19 panuje to dużo w tym czasie siedzę w domu i też przez to dużo się nauczyłam.
Album zrobiłam z tutorialu Magdy w grupie Scrapuj ze Scrapczakiem. Świetnie mi się  go robiło, filmiki były bardzo fajne, treściwe.
Album pomieści około 45 zdjęć 9x13cm.
W tej wersji zrobiłam go na zdjęcia z parapetówki. Także mam nadzieję,że wkrótce wirus da sobie z nami spokój i zaczniemy imprezować.

Nie przedłużając oto zdjęcia albumu...







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każde słowo :)