środa, 5 grudnia 2012

Moje początki

Witam wszystkich na moim blogu..
Stwierdziłam, że go założę , żeby pokazać moje rzeczy stworzone ręcznie i zachęcić Was do takich prac.
Dla mnie od niedawna to miłe spędzenie wolnego czasu, którego nie mam za wiele przy brykającym dwulatku ;)
Będę pokazywać moje prace i czekam na komentarze i opinie.

Moje handmade zaczęło się od zaproszeń na mój ślub. Stwierdziłam , że będą one takie bardziej osobiste jak zrobię je sama. No i później zaczęłam tworzyć jakieś kartki a teraz to robię co mi przyjdzie do głowy i zależy też jakie mam materiały, ponieważ większość rzeczy dostaje drugie życie .

Na początek pokażę moje zaproszenia. Kiepska jakość zdjęć nie oddaje ich uroku ;)








To tyle na początek..CDN..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każde słowo :)